måndag 16 april 2012

Babyskor

har man varit på dop i helgen, och blivit mättad av både skönsång, mat och kaffebröd! :)
Blev klar med skorna som jag planerat göra kl 1 natten innan. Varför har jag så dålig framförhållning när jag ska göra något?... 

Pappret är flockat (med sammetskänsla) från Laura Ashley.
Den stora blomman är handgjord, och de små är daisys. Oturligt nog gick min lilla retrostans sönder strax innan jag skulle påbörja detta projekt... :( Jag saknar den massor!!



Text och siffror är utstansade med Sophisticate.

Hälsningen har jag skrivit under ena sulan. Jag rullade även in två sedlar i guldpapper, knöt omkring med vinrött band, och lade i vardera sko (ej på bild).




Jag hoppas (och tror) att mottagarna blev nöjda med det lite annorlunda dop"kortet"! 

                                Kram Kicki

3 kommentarer:

  1. ÅÅH WOOW så underbara dom blev, mottagaren blev säkert överlycklig över dom :):

    KRAM MAJSAN

    SvaraRadera
  2. Vilka bedårande skor!!Himla gulliga! Jag har aldrig gjort några..kanske är dax nu...ler

    SvaraRadera
  3. Hej på dig Kicki :)

    Dessa skor var jo helt underbara så bedårande jag blev riktigt kär i dom:)

    Har tittat runt hos dig och det fanns mycket annat fint att få njuta av också så jättetrevligt att du lämnade spår hos mig så jag kunde hälsa på tillbaka:)

    Blev jätteglad att du gillade det du såg hos mig tack snälla:)

    Önskar dig en jättetrevlig lördag och helg:)

    Kramar från Lilla Pyssel Inger ♥

    http://scrappingmedinger.blogg.se

    SvaraRadera