onsdag 25 april 2012

Blogcandy hos Milo

Åhh, detta måste jag bara blogga om, Milo Lilja har en candy i sin blogg där man kan vinna stämplar från Sweet Pea Stamps! Och eftersom jag är en hängiven följare av dem båda så förtjänar de ett alldeles eget inlägg! ;)
För att se alla underbara saker som Milo gör så kika in hos henne här: http://milolilja.net
Alltså, jag garanterar att ni blir fast där ett bra tag, om och om igen!!


Lite kul är det, men det var faktiskt Milo som tipsade om att jag skulle skaffa en blogg via Blogger. Det tog ett tag innan jag vågade, men så blev det! :)

Nu hoppas jag givetvis pÃ¥ lite tur i blogcandyn oxÃ¥, även om inte chansen är särskilt stor. Om inte annat sÃ¥ hyllar jag den stora artisten som ligger bakom den (Milo alltsÃ¥),  hon är värd att besökas!! Dessutom ingÃ¥r hon nu som DT hos SPS, kan det bli bättre? :D

Kram Kicki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar