lördag 4 augusti 2012

Magnolia

Idag har jag varit och gratulerat min bästa vän som fyllde år härom dagen. Dagen till ära blev det ett kort med en Magnolia-stämpel. Har haft den ett bra tag, men har inte blivit använd förrän nu. Måste börja använda mina stämplar, jag har flera stycken som jag inte testat än!!
Min kompis tycker om prickiga band, prickig washi-tejp å sån´t, därför använde jag mig av ett prickigt papper med swirlar i hörnet. En tag är instoppad under motivet...
... och här är tagen utdragen.

Blommorna är utstansade med en Nellie Snellen-punch, infärgade och prick-stämplade med distresser. En akryldroppe i mitten.

Mina kunskaper när det gäller virkning är minimala, men jag har åtminstone fått ihop en blomma! Fast den syns ju inte så mycket under den andra blomman, oxå den handgjord. "Grattis" är embossat i vitt.

Tilda är målad i skira färger med (som alltid) distresser. 

Ha en trevlig lördagskväll!

Kram Kicki

1 kommentar:

  1. ÅHh såå underbart kort, så snyggt med den virkade blomman under dom andra blommorna, så himla fiint :)

    KRAM MAJSAN

    SvaraRadera