onsdag 1 augusti 2012

Ny beställning!


Nu har jag fått en beställning på ett nytt bröllopskort! Vilken tur att jag har lite saker kvar sedan det förra, plus att jag inhandlat lite nya saker som jag tänkte använda mig utav.

Brudparet kommer från Papperssvalan, likaså papprena och swirlsen. Stämplarna och rullen med självhäftande folie är från Panduro

Roligt att det är så många som gifter sig, själv var det ett bra tag sedan jag var på bröllop.

Brudparet är nästan 20cm högt, så kortet kommer att bli ganska stort. Men det är ju så vackert!! Tycker det är svårt att göra "normalstora" kort, hur jag ska få ihop detta måste jag nog tänka på både en och två gånger... :S

Annars har jag inget mer att tillägga för dagen. Visar ett kort som jag gjorde för ett tag sedan. Älskar stämpeln (Belles ´n Whistles)! 




Ha det! :)

Kram Kicki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar