måndag 11 februari 2013

Dopkort till en kille


Jag blir så glad när jag får en beställning på ett kort, men nervös oxå!! Fick förfrågan om jag ville göra ett dopkort till en liten kille, så idag visar jag ett dopklänningskort. Tycker de är så fina och roliga att göra. Hoppas att beställaren och mottagaren oxå tycker det bara! (Här är en direktlänk till mallen)

 Sån tur att jag skickat efter berlocker, de kom några dagar innan jag fick förfrågan. Tänkte att det är bra att ha kors hemma.
Frågan är var jag ska hitta mer spets framöver. Jag har denna i ljusblått och vitt, och likadan i ljusrosa. Köpte av en tjej på FB för länge sedan. Det finns ju andra fina spetsar, men jag har fastnat för denna...
 
I detta dopkortet skrev jag en annan vers än den jag brukar. Här fick det bli "Gud som haver barnen kär". Man måste ju variera sig lite! ;)








Skrivfältet


Närbild

Tack för titten!
 
Kram Kicki

1 kommentar:

  1. Ett vackert dopkort, insidan är
    lika välarbetad och snygg den med.
    Roligt när man har sina favorit saker,
    men trist om man inte får tag i mera.
    Fota och efterlys spetsen på Fb.
    Tack för grattis :)
    Ha det gott!
    Kram

    SvaraRadera