tisdag 5 februari 2013

Snowman poop


Min svägerska fyllde år för ett tag sedan. Jag gjorde ett "snowman poop"kort och en flaskhållare till henne. Tyvärr hann jag inte få en bild på flaskhållaren, för det blev så bråttom på slutet...

Jag har velat göra sådana här kort tidigare, som till jul, men har inte hittat Tic Tac-pastillerna förrän senare.

De senaste dagarna har det bokstavligen snöat snögubbar! Till mitt kort hade jag en passande stämpel som jag har embossat i vitt.

Nu vill jag inte ha mera snö, det som har kommit kan få ligga kvar tills sportlovet är över. Men sedan vill jag ha vårsol, plusgrader och takdropp!!




Det är något mysko med bloggen. Alla mina kort blir inte klickbara så att man kan se dem i större format... Och idag funkar det inte att centrera texten som jag vill. Hoppas det är ett övergående problem och att det löser sig alldeles självt! För inte kan det väl bero på den som sitter bakom skärmen? :O

Kram Kicki

1 kommentar:

  1. Så fint kort gillar färgen och så trevligt med pastillerna. Du undrade om jag hade embossat det röda kortet överst och det hade jag. Har du problem med att lägga in bilderna sp pröva med att gå in på Google Chrome istället den funkar bättre.
    Kram Ulla

    SvaraRadera