måndag 12 augusti 2013

Chic lady

Min bästa vän har fyllt år. Eftersom hon är så piffig för jämnan tänkte jag göra ett chict kort. Dessvärre hade jag inget stämpelmotiv med någon ny-friserad tjej (tyckte inte Magnolias flickor passade in där...). 

 Däremot hade jag ett par nya dies! 
Fjärilsbården kommer från Joy och den underbara skon kommer från Tattered Lace. Det sistnämnda är ett, för mig, helt nytt märke som jag upptäckte av en slump. Och det verkade som det är nytt för de flesta här i Sverige, för i ett forum på FB var det ingen som kände till det. Hoppas det kommer någon återförsäljare för Tattered Lace dies här hemma, tycker det är så krångligt med engelskan och fraktgrejset!!

Hjärtat är oxå från TL. När man har fina dies är det inte nödvändigt med så mycket dekorationer! :)





 Hoppas Ni har en fin dag -här regnar det...

Kram Kicki

1 kommentar:

  1. Det var verkligen ett fräckt kort snygga dies och skon helt perfekt.
    Kram Ulla

    SvaraRadera