onsdag 18 mars 2015

Vilken överraskning!

När jag har har ett fungerande internet så brukar jag ge mig ut på en bloggrunda. För ett tag sen var jag inne hos Outi och hennes blogg http://pappersgalen.blogspot.se/. Hon hade en underbar blog candy som jag deltog i -och vann!!
Och i förrgår damp det ner ett underbart paket i min brevlåda! :)
 Låt mig visa vilka fina saker jag fick!

Metalldekorationer, pärlhjärtan bl.a, brads, band och virkade blommor.



   En massa blommor och band i härliga färger!

Ljuvliga papper, 15*15 cm, titta bara på de söta minitagsen! Det var "embossimg-struktur" på något av papprena, så bilden gör sig inte rättvisa.

Och vet Ni, det finaste av allt...

 ...ett handgjort kort till MIG med en hälsning i!! :)
Ni kan ju tro att jag blev överlycklig över allt detta fina!
 
Tuuusen tack Outi!
 
Kram Kicki 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar